Časté dotazy
Je možné zakoupit zboží přímo na vaší prodejně v Brně?
Ano, naše prodejna v Brně umožňuje přímý nákup bez nutnosti předchozí objednávky. Můžete si vybrat jakýkoliv produkt, který je skladem dle našeho internetového seznamu. Kromě toho nabízíme možnost objednání zboží telefonicky na čísle 730 995 427, abychom vám zboží připravili k vyzvednutí. Platit lze jak kartou, tak hotovostí.
Musím být registrovaný uživatel, abych mohl u vás nakupovat?
Ne, registrace není vyžadována. U Banánka dbáme na diskrétnost a od zákazníků nevyžadujeme žádné osobní údaje. Nakupovat můžete bez jakékoli registrace.
Je možné provádět změny v již existující objednávce?
Ano, změny v objednávce jsou možné, pokud ještě nebyla odeslána k přepravci. Pro výměnu produktu nebo jakoukoliv jinou změnu či doobjednání kontaktujte naši službu telefonicky nebo e-mailem na adrese info@bananek.cz s vaším číslem objednávky.
Jak se dozvím, že si mohu vyzvednout svou objednávku?
Informace o připravenosti vaší objednávky k vyzvednutí obdržíte prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy, ať už se jedná o naši prodejnu, odběrné místo nebo poštovní službu.
Jak budu informován o odeslání mé zásilky?
Jakmile předáme vaši objednávku přepravci, zašleme vám e-mail s potvrzením o expedici. V tomto e-mailu najdete číslo balíku a odkaz pro online sledování zásilky.
Můžu vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené a v případě erotických pomůcek nesmí být odstraněn hygienický obal. Více informací o vrácení zboží najdete na naší stránce a v obchodních podmínkách.
Co mám dělat, pokud mi produkt přestane fungovat během záruky?
Pro informace o postupu reklamace zboží, které přestalo fungovat během záruční doby, navštivte prosím naši stránku Jak reklamovat zboží.