Jak postupovat při reklamaci
Výměna zboží
V případě záměny zboží (tedy při zaslání jiného zboží, než jste si objednali), nebo při výměně vadného kusu, prosím, vyplňte reklamační formulář. Většinou stačí poslat zboží neporušené zpět. Zboží Vám obratem vyměníme.
Odstoupení od smlouvy
Spotřebitelé mohou odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a to do 14-ti dnů od převzetí zásilky. Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, vyplňte prosím formulář a pošlete jej spolu se zásilkou zpět na naši adresu. Pokud zboží nebylo použito nebo vybaleno z hygienického obalu, obratem od nás obdržíte peníze nazpět a to včetně poštovného.
Kam zboží zaslat?
Pro výměny a reklamace zboží prosím použijte adresu naší brněnské prodejny:
TWIXO Group s.r.o., Špitálka 23b, Brno 602 00
Pokud jste objednávku měli nachystanou na naší prodejně a až doma zjistíte, že je mechanicky poškozená, stačí se stavit na naši pobočku a vše se na místě vyřídí.